неділя, 29 травня 2016 р.

Бродить по землі медовий червень. Музика лунає звідусіль.  Вись небесна потонула в травах - Ось уже і вечір випускний

Ніби вчора до мене прийшли маленькі смішні п'ятикласники, а вже сьогодні їх, таких красивих дорослих, треба відпускати у самостійне життя. Мої випускники - не просто мої учні, вони стали для мене рідними дітьми, дорогими і близькими.І як не важко прощатися, але вони відлітають у доросле життя. Я хочу, щоб вони знали головне:
Я ВІРЮ В КОЖНОГО З НИХ!
Я ПИШАЮСЯ НИМИ!
Я ЛЮБЛЮ ЇХ!

Ну, от і все, скінчилися уроки, 

Шкільні дзвінки пішли у небуття. 
Мої діти роблять найперші кроки 
У самостійне і складне життя. 

Воно складне, та тим не менш цікаве, 
Бо мрія кличе і надія є. 
Когось у нім ждуть успіхи і слава, 
Когось лиш будні — кожному своє. 

Буває, що й спіткнутись доведеться, 
Побути на коні і під конем. 
Та сильний знов на ноги підведеться 
Й не житиме всього одним лиш днем. 

А буде йти, боротись і  творити, 
Щоб відчувати всі вітри в лице. 
То ж тільки так і треба в світі жити 
І нагороду матимете за це. 

У цій борні здобудете світлу долю. 
Для вас будуть вірші  й пісні. 
Життя — ріка, а не стежина в полі. 
Потрібно втриматись на бистрині. 
Наші чарівні ведучі - Катя і Ліза
Нагородження наших медалістів - Тані Бугай і Марійки Бородін
Вітання від сільського голови - Надії Миколаївни Бондаренко
Материнське благословіння


2 коментарі: