вівторок, 2 жовтня 2018 р.

Літературний  турнір у 6 класі

В.Сухомлинський писав: «… у грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. Гра – це величезне світле вікно. Через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ». Гру він порівнював з іскоркою, що запалює вогник допитливості і любові до знань. І це справді так, оскільки гра має надзвичайно багато навчальних і виховних можливостей.

· Гра активізує й урізноманітнює навчальний процес, знімає напруженість дітей на уроці, створює стабільну ситуацію успіху в навчанні.
· Гра забезпечує розумовий, світоглядний і особистісний розвиток кожної дитини, сприяє позитивній зміні рівнів активності учнів: від репродуктивного через пошуковий до творчого.
· Гра впливає на формування особистості дитини: завдяки грі школярі вчаться виборювати перемогу, прагнуть до успіху, контролюють волю, досягають поставленої мети, вимогливо ставляться до себе, бачать перспективу власного зростання й усвідомлюють потребу самовдосконалення.
· Гра спонукає дітей до інтелектуальної роботи, успішне виконання якої дає учасникам естетичну насолоду, оскільки піднімає їх у власних очах.
· Гра сприяє вихованню в дітей товариськості, виховує навички колективної праці, поглиблює комунікабельність. 
Саме тому підсумковий урок у 6 класі з теми "Календарно - обрядові пісні" ми провели у формі літературного турніру. За десять днів учні отримали завдання:
1. Назва команди, емблема, девіз
2. Вікторина
3. Конкурс малюнків
4. Конкурс читців
5. «Ти – мені, я - тобі»
6. Конкурс лепбуків
7.     Конкурс кросвордів.
Діти готувалися старанно і відповідально. Усі з нетерпінням чекали гру. І ось цей день настав! Спочатку команди йшли з однаковою кількістю балів, і лише наприкінці турніру фортуна усміхнулася команді "Щедрівники". З рахунком 33 : 30 - вони перемогли. Але переможених у нас не було. Всі учасники - МОЛОДЦІ!

Команди до турніру готові


Немає коментарів:

Дописати коментар