Змири гординю, приклони коліна,
Торкнися душею їхньої строки.
Чурай Маруся, Леся, горда Ліна,
Богині слова і святі жінки...
Ці слова стали епіграфом відкритого уроку української літератури в 11 класі. Тема уроку - "Роман у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" - найпомітніше явище в українській літературі ХХ сторіччя"
Розпочався урок поетичною хвилинкою - читанням поезії "І все на світі можна пережити..." на фоні чудової ліричної мелодії. Це прекрасно допомогло учням налаштуватися на роботу. На уроці розглянуті основні питання:
1. Фольклорна та історична основа роману.
2. Жанр.Сюжет. Композиція.
3. Проблематика роману.
4. Актуальність твору.
Одинадцятикласники чудово справилися із завданнями: ознайомилися ії змістом твору, підготували презентацію "Маруся Чурай", охарактеризували історичну канву твору, визначили проблеми, порушені в романі.
В ході уроку використані різні форми і методи роботи:
- дослідження;
- порівняння і зіставлення;
- інтерактивна вправа "Антивірус";
- інформаційне гроно
Приємно, що учні уміють досліджувати, співставляти, правильно робити висновки. Переконана: у майбутньому вони будуть чудовими льдьми!
Сьогоднішній урок ще раз підтверджує, що література - урок життя!
Любове Іванівно! Велике спасибі за чудовий урок! Радію за своїх одинадцятикласників. Молодці!
ВідповістиВидалитиДякую за теплі слова і за підтримку!
ВідповістиВидалити