четвер, 23 лютого 2017 р.

Змири гординю, приклони коліна,
Торкнися душею їхньої строки.
Чурай Маруся, Леся, горда Ліна,
Богині слова і святі жінки...

Ці слова стали епіграфом відкритого уроку української літератури в 11 класі. Тема уроку - "Роман у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" - найпомітніше явище в українській літературі ХХ сторіччя"

Розпочався урок поетичною хвилинкою - читанням поезії "І все на світі можна пережити..." на фоні чудової ліричної мелодії. Це прекрасно допомогло учням налаштуватися на роботу. На уроці розглянуті основні питання:
1. Фольклорна та історична основа роману.
2. Жанр.Сюжет. Композиція.
3. Проблематика роману. 
4. Актуальність твору. 
Одинадцятикласники чудово справилися із завданнями: ознайомилися ії змістом твору, підготували презентацію "Маруся Чурай", охарактеризували історичну канву твору, визначили проблеми, порушені в романі.
В ході уроку використані різні форми і методи роботи:
- дослідження;
- порівняння і зіставлення;
- інтерактивна вправа "Антивірус";
- інформаційне гроно
Приємно, що учні уміють досліджувати, співставляти, правильно робити висновки. Переконана: у майбутньому вони будуть чудовими льдьми! 
Сьогоднішній урок ще раз підтверджує, що література - урок життя!


2 коментарі:

  1. Любове Іванівно! Велике спасибі за чудовий урок! Радію за своїх одинадцятикласників. Молодці!

    ВідповістиВидалити