четвер, 7 квітня 2016 р.

7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держав світу.
Вперше святкування відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань. Щороку для офіційних заходів, присвячених дню здоров'я, вибирається окрема тема: активність життя, захист вагітності, вплив клімату на здоров'я людини, медична допомога людям, постраждалим в результаті надзвичайних ситуацій і т.д.
У 2014 році темою Всесвітнього дня здоров’я ВООЗ задекларовано проблему трансмісивних хвороб – інфекцій, що передаються внаслідок укусу людини живими переносниками – комахами, москітами, кліщами.
Однак ВООЗ дозволено у кожній країні присвячувати Всесвітній день здоров’я захворюванням, які є найбільш розповсюдженими на даній території. В Україні такими є серцево-судинні хвороби – надзвичайно складна та важлива проблема національної системи охорони здоров'я.
Найбільш ефективними підходами у попередженні серцево-судинних хвороб являються прості заходи, яких кожна людина свідомо та самостійно може дотримуватися сама: здорове харчування, фізична активність та відмова від шкідливих звичок. 


Немає коментарів:

Дописати коментар