середа, 8 березня 2017 р.

Я квіти  несу із  весняних гаїв
Для мами  з далеких казкових лугів

Теплого весняного дня, а саме 7 березня, мої п'ятикласники вітали найдорожчих людей - своїх мам.

Мої маленькі артисти дуже хвилювалися. Але свято пройшло весело і цікаво, бо глядачами були МАМИ! А мама - найвдячніший глядач на світі!  Дитячі щирі слова подяки мамам були ніжними і зворушливими. А як старалися дітлахи, виконуючи пісні "Квіти для матусі", "Червона калина", "Восьме березня".
Не забули мої юні джентельмени і про привітання своїм однокласницям. У виконанні хлопців чудово прозвучала пісня "Надарую квіти". А ще наші мами брали участь у конкурсах "Впізнай себе за портретом", "Чий подарунок", "Мамині руки". І нехай не лише у свята, а кожного дня мами чують від доньок і синів такі теплі слова:
Я свою матусю щиро так кохаю,
Як слова дібрати – навіть і не знаю.
Зберу у долоні сріблясту росу,
І рідній матусі її віднесу.


Немає коментарів:

Дописати коментар